Hvem er 'Erhvervsklubben'
Vision
I ‘Erhvervsklubben’ arbejder vi ud fra en vision om at være den mest attraktive erhvervsklub i Vestsjælland. Vi har altid fokus på fornyelse og udvikling. Derfor har vi hvert år nye (netværks)arrangementer på programmet af særlig høj kvalitet og med et så spændende og relevant indhold for alle lokale erhvervsdrivende, at de rygtes og bliver efterspurgt.
Historik
Erhvervsklubben drives til dagligt af Søren Lykke og den hed tidligere Webtimiser Erhvervsklub og blev dannet i 2011 som en biografklub og som en del af Webtimiser.dk.
I dag fungerer Erhvervsklubben helt uafhængigt af dette webbureau og tog derfor navneforandring i foråret 2021.
I dag er den også meget mere end en biografklub, som dog stadig holder fast i at tilbyde eksklusive forpremierer i løbet af året.
Erhvervsklubben har i dag omkring 260 medlemmer fordelt på ca. 170 forskellige virksomheder, som alle har tilknytning til Holbæk og omegn.
265+
11 år
70+
11.000+
Løft dit netværk & kundepleje
til nye højder!
Vi stiller platformen til rådighed.
Vi er ikke det traditionelle netværk
Der findes et hav af forskellige netværk, lige fra dem med en skarp agenda til dem hvor kaffen er lige så vigtig som netværket.
Vi kalder os mere en Erhvervsklub, deraf navnet, end et egentligt netværk. Men vi netværker dog i stor stil..
Vi tror på at mennesker handler med mennesker. Opbyg tillid og troværdighed ved deltage på vores events uden du behøver forberede elevatortaler.
Det er nemmere at fastholde eksisterende kunder end finde nye. Inviter en god kunde med til et event og giv dem en oplevelse DU vil blive husket for.
Intet er vigtigere end gode medarbejdere. Sæt pris på dine medarbejdere ved at invitere en eller flere med til et event.
Det betaler sig i længden.
Vi prioriterer at være de første til at vise en forpremiere på en stor Hollywoodfilm. Derfor vil du du som Bonus medlem eller Erhvervspartner blive inviteret først.
Til alle vores events har du mulighed for at netværke med alle de øvrige virksomheder og gæster. Du kan både styrke dine personlige og forretningsmæssige relationer og smalltalke med potentielle kunder og samarbejdspartnere før og efter alle events. Husk at 'mennesker handler med mennesker'.